مدرن تخت از سال ۱۳۸۵ پس از ورود تکنولوژی پیشرفته در صنعت چوب با تجهیز جدیدترین و پیشرفته ترین ماشین آلات قدم بزرگی را در تغییر و تمایز محصولات تولیدی خود برداشت.

با به کارگیری مهندسین صنعت چوب و طراحان دکوراسیون داخلی توانسته است دقت , کیفیت و سرعت را در طرح های نوین خود به ظهور برساند.

حاصل این تلاش بیش از ۲۰ مدل سرویس خواب تاشو دیواری ( کم جا ) و بیش از ۵۰ مدل سرویس خواب زمینی ( چرمی , مخمل ,MDF و... ) را در سایز های مختلف

تولید و عرضه می دارد.



درباره مدرن تخت

سخن مدیر عامل

 

هدف مدرن تخت طراحی و تولید محصولاتی است. که نه تنها زیبایی خاصی دارند بلکه بسیار کاربردی و چند منظوره می باشند. به همین دلیل عملکرد ما ایجاد یک دکور زیبا در منزل یا شرکت و... شما و ایجاد امکانات درون آن بر اساس نیازتان و رنگ دلخواه به سلیقه شما میباشد.
امروزه درتمام دنیا به جهت کوچکتر شدن فضاهای داخلی منازل و محل کار و نیاز ما به جهت داشتن امکانات بیشتر, مجموعه مدرن تخت را بر آن داشت تا با به کارگیری بهترین مهندسین طراح داخلی و دکوراسیون محصولات بسیار متنوعی را طراحی و تولید نماید که همپای محصولات خارجی و بروز میباشند و توانسته با بهره گیری از تجربیات و خدمات رسانی به مشتریان از سال ۱۳۸۵ مشکل کم بود فضای داخلی منازل و شرکت ها را حل نماید .
با استفاده از کوچکترین فضا بیشترین امکانات را در اختیار شما قرار داده و طراحی فوق مدرن , کاربری بسیار آسان و استفاده از مرغوب ترین مواد اولیه  همواره مورد نظر ناظران کیفی این مجموعه بوده و میباشد.
زندگی هر روز درحال تغییر و تحول است و به روز بودن منشا طراحی ماست , تلاش مدرن تخت با طراحی و تنوع محصولات بروز خود بر آن است که شما را در حل مشکل کمبود فض